Tillägg

Jag har fortfarande inte gjort ett smack. Gick till grannen och satte mig på en stol.

Nu gör jag dock lite nytta, skriver ut bilder åt Jacqueline. Som tack ska jag få äta middag här. Tjänster och gentjänster kallas det. Sista middagen med gänget är det också. Gänget är i det här fallet jag, Jacqueline och Jean-Claude. Imorgon åker de nämligen till Valberg och kommer inte tillbaka innan jag åker härifrån. Sorgligt men sant. Vi ska nog överleva!

En annan viktig sak som jag glömde berätta förut är att jag har hittat den dyraste glassen ever.
En helt vanlig Magnum kostar i Monaco inte mindre än 4 ståtliga euro. Så våga inte komma här och säga att de som kostar 2,50 är dyra..

Dagens insikter ungefär.

/Johanna Jonsson, direkt från Nice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0