Solokvist

Sådärja!
Nu är semestern ett faktum och vädret är topp, snudd på för varmt. Jag ska bara och endast njuta!

Jag och Nobel inleder alltså idag vårt gemensamma liv som kommer att vara i 17 dagar till. Kanske inte så mycket till sällskap, tugga på fotbollar och slicka mig på benen är inte riktigt min största hobby, men bättre än ingenting!
Ikväll ska jag gå på jazzfestival, hjälp så kulturell jag är. Imorgon ska jag förhoppningsvis snorkla runt lite i Medelhavski med Thomas och på söndag ska middag ätas tillsammans med släkt.
Det var de närmaste planerna, och typ de enda. Resten av tiden ska jag vara turist. Se allt jag inte har sett (vilket faktiskt inte är så värst mycket) och jobba lite till på min solbränna. Förhoppningsvis köper jag mig ett par skor också. Jag hittade flera stycken på en affär igår mamma, fast inga bruna som passade.. Jag får bedriva lite research.

Annars vetterackarn om det var så mycket mer. Jag längtar ju mest bara hem..
Men om 17 dagar är det min tur, jippie!!

/Johanna Jonsson, direkt från Nice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0