Sängbärarhelg

Hej!
Min hemlängtan har lugnat sig lite och jobbet blev inte alls så pestigt som jag befarade.
I onsdags åkte jag och hälsade på morbror &co. i deras nya hem i Juan-les-Pins. Det var ju inte så dumt och där blir de kvar tills de åker hem.
Middagen intogs på en strand med endast sand under våra fötter, exotiskt värre. Sen åkte jag hem.

Igår jobbade jag hela dagen men det gick bra för vi åkte till Cap och fikade. Det är så kul när man börjar kunna göra saker med barnen, förutom blöjbyten och snortorkning. Livet blir genast lite lättare!

Nu är det i alla fall helg och jag sitter och väntar på min sängbärare som förväntas dyka upp vilken sekund som helst. Fast han är alltid sen och jo, det är Thomas. Det ryktas om att han kände peppen för stranden sen, vi får se. Det är ofantligt varmt ute så det skulle ju onekligen vara lite skönt att svalka av sig en aning.

Helgens planer är för tillfället lite diffusa men jag räknar med att spendera tiden med de blonda svenskarna i les-Pins.

Snart kommer jag hem, haha!

/Johanna Jonsson, direkt från Nice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0