Oursins

Måndag igen. Det regnar och solar om vartannat. Knasigt värre!

I fredags åkte jag och Thomas på en spontan utflykt till Cap d'Antibes och snorklade med sjöborrar. Det var faktiskt väldigt kul och ganska jätteexotiskt!! Några fick följa med hem för att ätas upp. Kanske inte min nya favoriträtt men lite roligt var det ju!

I lördags gjorde jag och the Bonn-Persson family Nice med allt vad det innebar. Glass och moderna museet och soligt värre. Självklart beundrade vi även utsikten!

Igår åkte jag och hälsade på dom. Vi badade i havet som är ca 26 grader varmt för tillfället och sen tog i alla fall jag en siesta. På kvällen åkte vi och träffade Monica och Jörgen som med norrländska mått mätt ju faktiskt bor grannar med the Bonn-Persson family. Så det kan gå!

Idag har jag pratat med Livet i Tyskland, tonat håret och skurat. Nu ska jag hjälpa Jacqueline att skriva ut bilder, teknisk som jag är!

/Johanna Jonsson, direkt från Nice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0