hemlängtan

Jag har varit på semester. Äkta semester. Vi har inte gjort någonting, förutom solat och badat och ätit och sovit. Och spelat lite tennis.. Jag har blivit brun och inte alls utvilad. Eller kanske lite! Det var i alla fall väldigt trevligt och jättebra! Mer semester tack!

Just nu vill jag hem till Sverige. Jag vill inte städa allt en gång till. Jag vill inte byta en bajsblöja till. Jag vill vara hemma hos mamma och pappa.

Det bästa är att jag ska få åka hem. På riktigt. Det är faktiskt jättebra. Ganska snart också. Det är ännu bättre!

Men idag är jag ledig fram till kl 17. Då ska jag göra ingenting. Ganska bra!

Jag vill hem. Snart ses vi!

/Johanna Jonsson, direkt från Nice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0