Blodbad

Idag har jag tagit det första steget mot Sverige. Jag har packat en väska, som kommer till Sverige före mig men det gör inte så jättemycket. Bara lite. Tänk om jag kanske skulle kunna packa ner mig själv i den, istället för alla mina överflödiga jeans och regnjackor?! Det är nästan värt ett försök..

Idag jobbade jag över lite också men det gjorde inte jättemycket för det var den sista fredagen jag jobbade. Det känns faktiskt jättebra och jag skurade jätteduktigt och polerade skåpluckor jätteduktigt och torkade näsblod med mitt linne osv osv. (Eliot krockade in sin näsa i Nelly-Lous skalle och det kom ytterst lite blod, men det som kom hamnade på mitt linne.)

Ikväll kommer min galna moster och kidnappar mig. Jag flyttar till dom inatt för att få några sekunder till tillsammans med min kära familj. Då hinner jag, Ella och Jesper göra några fler såna fräcka bensparkar till New York New York också. Det blir ju toppen!

På söndag ska jag på dop och sen är det måndag.

Det var väl allt jag hade att berätta för tillfället. På återläsande!

/Johanna Jonsson, direkt från Nice

Kommentarer
Postat av: Farbror på Frösön

Grattis på namnsdagen!!!

2008-07-21 @ 15:46:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0