21 juli

Grattis på namnsdagen Johanna!
Tack så mycket. Och tack till morbror, farbror och farfar som kom ihåg. Min egen mor fick jag påminna. Hon har namnsdag på torsdag, bara så att vi vet!

I lördags var jag i Cassis med moster&co och tittade på kalleanker. Det var himla skojsigt faktiskt och solen sken med den äran. Sen satte jag mig på ett tåg och åkte hem, vilket tog typ 4 timmar. Sen drog jag iväg hela vägen till grannen på socca/pizza/poker-party och i säng kom jag halv tre. Men det var det värt för det är varmt på nätterna i Nice!

Idag har jag strukit ungefär hela dagen och sen fick jag lite dåligt samvete så jag gick en promenad. Till affären. Men den som ligger lite längre bort. Så det var dagens motion. Bra Johanna!

Imorgon gör jag troligtvis mina sista timmar som au pair. Sen ska jag äta glass och dricka vatten i 2 veckor.

Sen kommer jag hem, och varning: fransmännen tycker att jag är brun!

/Johanna Jonsson, direkt från Nice

Kommentarer
Postat av: L

Grattis! (jag kom inte ihåg)

2008-07-21 @ 20:37:48
Postat av: ppa

GRATTIS! Jag ska komma ihåg ma på torsdag...

2008-07-21 @ 22:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0