Högtryck

Idag är det söndag och jag var trött när jag vaknade..
Annars så gör jag ingenting. Jag har bakat en kladdkaka och ätit en glass. Huvva så nyttigt det lät!

Inatt fick jag roliga sms av Liv. Hon är i Härnösand och lär sig ett konstigt språk, typ filippinska.

Imorgon är det måndag och det innebär att jag är inna på min sista vecka i Frankrike. Alla säger åt mig att njuta och jag försöker. De har lovat ett högtryck nästa vecka vilket känns lugnande.. Om det är 35 grader i skuggan innan högtrycket vetterackarn om jag inte hade hoppats på ett lågtryck istället. Jag kommer nog att frysa när jag kommer till Sverige även om det är 25 grader. Det är smällar man får ta!

/Johanna Jonsson, direkt från Nice

Kommentarer
Postat av: Britta

Ska kanske förvarna damen om att det är typ 13 grader just nu... så nog kommer du att frysa! Men du lär ju få så många kramar, att du håller dig varm iaf!;)

Puss söt, saknar dig massor!

2008-08-04 @ 12:25:00
Postat av: Liv

Haha, tagalog heter det faktiskt!

2008-08-10 @ 17:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0