Hemma är bäst

Jag tycker om att vara hemma.
Min säng är faktiskt hemskt skön, det hade jag glömt bort.

Just nu vill jag bara gå runt och titta på allt, verkligen allt.
Jag ska börja med att inspektera växthuset, akta dig mamma...

Men men. Dags att lägga ner den här bloggen. Jag är tillbaka från mitt år i Nice och det känns mer än bra.
Tack till alla som har slängt ett getöga då och då.

Nu ska jag åka och lämna ett blodprov, för att verkligen konstatera att det är jag som har kommit hem och inte någon skum CIA-agent som har klätt ut sig till mig. Det vore ju egentligen ganska coolt men lite onödigt. Sen ska jag ta med mig kusin till stan och fika!

Jag tycker om att vara hemma!

/Johanna Jonsson, från mulna men ack så charmiga Skellefteå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0