080808

Idag är det dag nummer sist. Imorgon åker jag hem till Sverige. (Jippie!!)

Igår vet jag inte vad jag gjorde. Jag kommer inte ihåg, vänta jag ska anstränga mig..
JO! Jag och Gilles åkte och hämtade hem den hemska bilen från verkstaden. Köp aldrig en Merscedes, det är ingen investering om  vi säger så.
Sen åt jag middag med Thomas och Laura. Jag tror att jag är allergisk mot skaldjur och sånt, jag mår som alltid hemskt illa efteråt. Fast det är ju gott..

Idag har jag packat och städat och städat och packat och pratat med pappa och ätit god lunch med Gilles på en strand. Sen såg jag OS-invigning samtidigt som jag skurade och nu sitter jag här. Incheckad och klar. Typ.

Jag vill hem. Fast jag vill stanna kvar här också. Och göra ingenting. Det skulle ha varit omöjligt, alltså åker jag hem.
Bra.

Idag är det ett roligt datum förresten. Man blir ju yr för mindre. Nåja, imorgon är det en vanlig dag.

/Johanna Jonsson, direkt från Nice

Kommentarer
Postat av: mamma

Välkommen hem! Till verkligheten. Vacker svensk sommar, till exempel! Med blåbär i skogen om man väljer rätt skog...

2008-08-08 @ 20:40:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0